sovdags!

haha ja, nu är jag redigt trött.
gick upp typ 10 (a)
o bytte om osv o åkte till stallet, mockade o sen drog vi till stsunds ridklubb för o kolla
när jennifer (hon är halvfodervärd på stallägarens häst) tävlade.
sen åkte vi tillbaka till stallet o då red jag en kortis barbacka på belinda o så.
tänkte gå hem men det var sjukt kallt så mamma kom istället :)
väl hemma var det mat, blev typ kyckling o ris, nom nom nom!
sen har jag o bonnie skrattar o lyssnat på övergrym musik,
bland annat justin bieber på hög nivå (äääälska), hej monica, barbie girl osv osv ;)
så ao, är trött nu.
vi får höras imoooooon :D
fan vad jag saknar dig älskling.
du är världens bästa, finaste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0