korv



Hemma nu, satt på en bänk ute på skolgården med Linnea och Jonte när skolan hade slutat för att.. ingen aning.. :p sen drog jag till torget forever alone och kolla på en mobil jag vill ha och som mamma förhoppningsvis beställer till mig någon gång (aaa) Sen kom mamma och hämtade mig o vi åkte hem så jag kunde äta och byta om! Detta blev min nyttiga onyttiga mat!



nonomnomnomnom!

här är lite vackra bilder på mig och min underbara vän issa från dom senaste dagarna!
l
l
v






hahahahhahahah oerhört tjusig och inte suddig bild alls!



Idag ska Belinda ridas i paddocken, ska trava över några bommar och galoppera lite fast inte över bommar!
Ehm, ja det var väl typ det, uppdaterar mer senare - efter stallet!


gammal men fin bild från i vintras!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE.

LYCKA TILL :D



http://nathalienyren.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2011-11-04 @ 23:01:58
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0