Godmorgon!

yes, då är jag vaken då. Eller jag har varit vaken rätt länge men inte haft tid för datorn förrän nu.
Idag är det chill i skolan, tyska, matte, engelska, so och idrott. Det sämsta är väl att idrotten slutar 14.10 och det är sjukt svårt att hinna med bussen som går typ 20 över. Men vi brukar få sluta 5 över ist, läraren är awesome!


yäh, gammal bild..


Ska rida ut på Belinda idag med Jennifer och Dolly tror jag :)
I helgen blir det nog lite galopp :D :D
Fast isf blir det i paddocken och hade tänkt att jag ska ställa kameran på en stolpe i paddocken och filma när jag rider, främst när jag galopperar. Hade inte det blivit bra? :P

Nej nu ska jag fixa det sista för att gå till bussen, ska också ta outfit bilder och lägga upp sedan när jag har rast i skolan! :)




//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0