Dagens ridpass

Red runt lite på bebis idag o det gick sådär...


Skrittade först fram i 20 minuter på långa tyglar och Bonnie gick med. Sen travade jag fram henne (då hade bonnie redan gått ner till stallet för hon skulle hem ) och då gick det jätte bra! Gick till ängen och jobbade henne i skritt och trav, sen tog jag lite galopp. Hon lyssnade skit bra och var jätte duktig. Sen gick jag till en grusväg och skulle ta lite mer galopp. Började med att hon vägrade gå framåt så jag fick hoppa av och leda fram henne och sedan hoppa upp o fortsätta rida. Så gjorde hon 3 gånger. Sen när jag väl fick fram henne i trav och skulle göra galopp fattning så tar hon bettet och travar fort som F*N!!!!!!!

Galopperade lite och sen travade o skrittade jag av, är rätt nöjd men kunde gått bättre ;-) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0