nananana

Bra rubrik eller hur? ;-)

Sitter i sängen nu och gör typ ingenting........ Klockan är seriöst 22:10 och jag
är as trött. Kanske beror på att klockan ringer 6 varje morgon? Går inte upp då,
går oftast upp typ halv sju, om jag inte ska duscha (A) Haha.. Intressant eller hur?


Imorgon då. Då ska jag gå upp å käka frukost så att jag kan vara i stallet typ halv 12.
Fixar det jag kan åt prinsessan och kanske tar in henne o ställer henne i stallgånger
och bara myyyyser och pussar massa på henne. Saknar henne som f'n verkligen , <3
Behöver vara hemma typ 1. Ska byta om o så då och kanske äta ngt. Sen drar jag, mamma
och Bonnie ner till stenungsund och till deras ridklubb. Går grönt kort kurs och då ska man
vara funktionär på tävlingen som då är imon.

Får se vad jag kan göra med tanke på mina arm.



Ska nog snart sova, så att jag inte somnar framför datan ;-)

(tar S K I T lång tid att ladda upp bilderna så dom kommer imon, L O V A R )

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. ja ska till Trollhättan lörd å sönd.

2011-03-11 @ 22:14:03
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0