Hur j'vla fin är hon inte?




Jag har älskat dig sen första stund.

Nu tror jag på kärlek vid första ögonkastet. Du är mitt allt. Det jag lever för.
Utan dig ingen mig. Det är DU som får mig att orka gå upp på morgonen.
Det är DIG jag längtar efter varje dag. DIG jag vill krama, pussa och mysa med.

Det är DU som betyder allt. Jag kan fortfarande inte fatta att du är min. MIN.
Världens finaste ponny är min ponny.
Så fort jag såg dig där du stog i stallgången nere i gbg visste jag att det var
du eller ingen.
Att rida på dig är som att sväva, flyga fram. Men det är inte bara att åka med.
Man måste jobba. Men allt det jobb jag har lagt ner på dig är det helt klart värt.

Du är så jävla underbar. HELT perfekt.

Du är en dröm som blivit sann. Min egna dröm.



Silver Belinda, du är mitt allt ♥



you're fucking perfect.

Kommentarer
Postat av: Nora

Jätte fin :) Och fin blogg, följ oss via bloglovin ? :)

2011-03-12 @ 08:48:42
URL: http://hundhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0