Godmorgon!

Godmorgon alla har ni sovit gott? INTE jag... Usch sovit skit verkligen :(

Snart är det iaf skola och det innebär matte, svenska, engelska och egentligen
gympa men halv 1 så hämtar mami mig och vi ska ner till gbg igen.
Hoppas verkligen att det är mycket bättre nu...

VILL RIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Jag blir seriöst galen galen GaLeN XD


Just det, innan jag fixar mig och drar te skolan måste
jag fråga Emilia som vann dagens blogg om du vill
vara snäll att lägga ut dom bilder du vill ha så att jag
kan redigera? Eller du kanske inte ens vill ha ett collage?

jaja du kan väl göra ett inlägg med en bild  och skriva
att du bara vill ha den bilden redigerad och flera om
du vill ha ett collage och skriva att du vill det? XD


blev lite rörigt men måste veta ,;-)

vii hörs sen, hinner inte göra tidsinställda TYVÄRR :(<3

Kommentarer
Postat av: Johannaaa ^^<3

vilka bloggar följer du ?<3

2011-03-07 @ 11:42:53
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/
Postat av: linnea johansson

Ska du ha dagens blogg idag så e ja med xD <3

2011-03-07 @ 17:09:20
URL: http://eajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0