godmorgon

Nu på morronen har jag alltid blogg torka, every day. Så skriver vad jag och My hade tänkt att vi ska göra i sommar eller aa detta blir nu om 1 månad typ men vi kommer göra det flera gånger i sommar.


Jag och My har alltså kommit på världens bästa idé ! :'D 

Om typ en månad får jag börja hoppa Belinda igen efter det med armen och my ska kanske börja hoppträna för min tränare alltså Lotta whalborg och en av gångerna vi hoppar samtidigt så ska jag rida fram Belinda och hon Boppan o sen ska vi byta så att hon hoppar Belinda och jag Boppan o så kanske vi ska åka till mona och hoppa i hennes manege en gång och då hoppar jag Boppan och hon Belinda.

Sen så den första maj ska vi åka på en tränings tävling typ på tfrk och då ska jag hoppa boppan i 60 och Belinda i 70 och My ska hoppa Belinda i 60 och Boppan i 70 om träningarna innan går bra :D

tror det blir dom höjderna iaf. Hoppas det :'D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0