ehehehehe

bra uppdatering or what? NOOOOOOOOT!

Blogg.se har iaf inte velat att jag uppdaterar alls idag, men nu funkar det som tur är..



Är hemma från skolan idag. Imorse när jag vakna hade jag AS ont i huvvet, halsen och kännde mig as kass... :(
Sov till typ 10 och gick upp o käka frukost. Min super duper snälla papi hade köpt Ballerina kladdkaka, mums när man e sjuk ;-)

Känner mig 1000 gånger bättre nu och har inte ont någonstans alls. Känns bara som att jag inte får ngn luft genom näsan, är as snorig :((((( BLÄÄÄ på att vara sjuk! ! ! ! ! ! ! !



vackert... host host ;-)


Ikväll åker jag o Belinda till ridhus och tränar för världens bästa tränare :D Hoppas det går bra och att jag inte får det minsta ont i armen! Vill verkligen komma igång med tävlingarna nu! ! ! ! ! ! ! ! !

syrran kommer nog hem snart.. eller nej hon åker ju direkt bort till stallet utan att mellanlanda hemma ;-)
Hon slutar tidigt o då tar hon bussen direkt dit o rider först o sen hänger hon med på hoppträningen :D

lite saker jag ska tänka på idag..

♥ Följa med henne mer över hindrena
♥ Få henne att ta ut alla svängar med hjälp av skänklarna
♥ Kolla vägen redan över hindrena
♥ va mjuk i handen


dom sakerna måste jag träna på idag... !



Kommer snart en liten lista o så på vad jag ska ha på mig o vad Belinda ska ha på sig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0