Dagens ridpass

Idag fick jag som sagt börja rida på min underbara prinsessa igen, fast bara skritta... Emma och Jessie red iaf ut först och skrittade, travade och galopperade vilket gick jätte bra :)
När Jessie ringde och sa att dom var på väg hem igen så körde mamma bort mig till stallet så jag fick ta på mig hjälm, väst och stövlar o så kom dom tillbaka och jag fick äntligen, efter 3 hela veckor utan ridning hoppa upp på en G R Y M T  pigg c-ponny. Hann bara skritta liiite då vi skulle åka hem typ kvart över 2 för vi skulle på kalas 3 i std. Men jag var lika glad ändå. Smilet gick säkert från öra till öra - så J Ä K L A mysigt att äntligen få rida och mysa med den som betyder allra mest - Belinda, <3


tre små ord med en S T O R betydelse , jag älskar dig . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0