Dagen ja

tjoooo allihopa, vaken o påklädd nu...

Idag. Va häder idag?

En vanlig måndag, allt rullar på. Först skolan, sen gröntkort kurs, hem o nana.. Det är så varje måndag nu ungefär fast tror att nästa måndag är sista kursen och alltså ska vi nog ha prov då. Hoppas verkligen att det går bra, vill ju ut o tävla detta året.

För 2011 ska bli mitt och Belindas år ♥


I skolan är det trök like allways... Först matte, sen svenska, engelska o sen gympa. Ja, skolan är ju inte det roligaste..



Jag skrev ju igår att jag skulle fråga mamma när jag fick galoppera samtidigt som vi käka o fick svaret att nästa helg kan jag typ börja rida som vanligt :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Blev hur glad o varm som helst inuti. Snart är jag tillbaka. Då j'vlar ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

OCH DET ÄR RIDLÄGER I ÅR, WIIIIEEEE! <3333

2011-03-21 @ 12:44:53
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0