Varit i stallet

sorry för kass uppdatering men har faktiskt inte haft tid, gjort en hel del annat och precis vart och tagit in hästarna.

Var i stallet först och borstade (hon stog redan inne), satte på benskydd, sadlade, tränsade osv och red iväg. Skrittade bara fram i 15 minuter då det var väldigt varmt ute, och sen travade vi i typ 2 minuter och sedan avskrittning i 15 minuter. Hon lyssnade JÄTTE bra verkligen! Jobbade henne lite smått i skritten och i traven. Är som sagt super nöjd!

Kom tillbaka runt kvart i 4 och då tog jag av henne grejerna, borstade och släppte sedan ut henne tillsammans med Freja så dom fick gå ute o äta massa gott gräs <3
Vägde sen upp hö, bytte vatten och fixade mat. Kommer en foderstat sen :D


Jag och Jessie tog moppen hem för hon hade stannat och fixat efter tävlingen! I 95 cm kom hon 7:a och i 1 m peta dom näst sista i grunden och kom 9:a, hanna kom 4:a i 95 och petade 1 hinder och stanna på 1 i 1 m :)
Duktiga tjejer :D :D :D <3
Nu ska jag äta lite mera godis och läsa i min bok, hörs sen! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0