Midsommar!!

det gick bra det där med att ta tag i bloggen... ehehehe ;)

Men nu måste jag verkligen börja blogga igen!

Idag är det ju midsommar och vi ska ner till Ucklumskolan o vara där o så, dock är det inget somarväder så det blir inte dom kläderna jag tänkt mig -.-
Hästarna står i hagen här hemma nu och käkar en jädra massa gräs, as mysigt! I år blir det ingen ponnyridning på skolan som jag, sis, mamma o några till har haft dom andra åren. Så min söta lilla granne på 3 år hade gjort sig redo och sett fram emot att få rida där så blev det inget, men då sa vi att då kan han få rida lite på Belinda.
Kommer ALDRIG ha henne på en ponny ridning men att han rider på henne i 10 minuter är inget hon dör av!

bäääbis ! <3

När han har ridit ska jag skritta och trava lite på henne tänkte jag, kanske nån liiten galopp.
Gick iaf jätte bra att rida hem igår, Belinda var super duktig men gaaaaaalet pigg ! ! ! Bästa busan <3

Vi ska också se om vi kan göra midsommarkransar, jag o jessie ska ha varsin och hästarna ska såklart också ha det ;) Bonnie ska också fota tror jag? :P

Förresten, tävling den 12 juli på orust tror jag, en pay n jump där jag ska hoppa 70 o 80 cm :D <3

Vi hörs sen efter att vi vart på skolan :*


Kommentarer
Postat av: Maria Jönegren/ granne

så gulliga ni va som kom hit till lille F... Han va dock en aning trött men hoppa snog att erbjudandet står kvar till en annan gång :-) Hoppas att ni hade en mysig midsopmmarkväll....och som sagt det e så mysigt att ha era hästar här :-)

2011-06-25 @ 08:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0