Kört grejer!

Var riktigt seg imorse gick upp typ 10 i 12 ^^
Jag och Bonnie bytte snabbt om till ridkläder och tog på oss våra hjälmar o sen cyklade vi bort till hagen, (jag cyklade o bonnie satt där bak ;) ) och kollade till dom och sedan cyklade vi hem igen :P

Eftersom hästarna inte hade jätte mycket vatten kvar i det stora badkaret dom har så fyllde vi varsin stor tunna och 2 vattenkannor o fyllde på! :)

Sen har vi kört alla grejer från det gamla stallet till det nya, är nästan helt tomt av våra grejer i det gamla, UNDERBART!!!!! :D :D :D :D :D :D


Nu ska jag o sis vandra bort till hästarna o rida dom, hörs sen!


En bild jag redigerade i förrgår på lilla busan  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0