Hoooooooooooome :D

Hemma från en bra dag i skolan, inte gjort så mycket faktiskt ! :D

Vi började med att träna typ på hur vi ska gå in på avslutningen, vi ska typ hålla varsin föskola i handen och gå fram medans två 6:or går med en flagga längst fram och så. Sen hade vi rast och städade lite i klassrummet. Sen tränade vi på några sånger vi ska sjunga imon... och sedan var det rast i typ 1 timme för vi skulle äta avslutningsmiddag klockan 12 (bara 6:or) och så först åt vi grillspett, potatisgratäng, grönsaker och frukt :D Sen till efterrätt åt vi gräddtårta med jordgubbar på! Super gott! :P


kan inte sluta kolla på henne, så otroligt fin.. <3

Sen hade vi en rast på 30 minuter och efter rasten städade vi hela klassrummet och tränade på våran sång
som vi ska sjunga imon en sista gång.
Som sagt har vi gjoort om i'm so happy - salem al fakir :)

Har precis bytt om nu, ska käka lite tänkte jag. Sen åker jag med mamma bort till stallet och fixar alllt (hon ska vila idag) o pussar på min älskade lilla prinsessa <3 <3 <3 <3
Saknar henne trots att det var igår jag träffade henne..<3

hörs sen :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0