varför uppdatering är som den är.

Eller var som den var lättare sagt xd

Hopptränade på morgonen och åkte sedan hem o skrev om hoppträningen som gick bättre än bäst! (kommer kanske film sen) och sen åkte vi tillbaka till stallet och gosa med kattungarna och sen kom maria o vi lastade på massa stolpar och tråd. Sen åkte vi med på flaket där bak på traktorn o började med hagen. satte först upp massa plast stolparna och drog tråd genom alla sånna stolpar. Sen åkte vi tillbaka och hämtade massa trästolpar också och bankade ner dom o fixade tråden genom där o så. Vi började halv 11 och slutade halv 4. 5 timmar tog det... suck!

När vi var färdiga kom hon som äger stallets pappa med cola o sen kom mamma med pepsi, dr.pepper, fanta o sprite.. MUMS!
Efter det gosade vi lite till med kattungarna och pussade lite på hästarna.  Sen tog vi ut unghästarna och borstade dom o gick en promenad med dom. Lukas var jätte duktig men han trampade på min fot så mina tår gjord jätte ont :(
Vi gick också in i paddocken med dom i typ 10 minuter och gick över bommar. Lukas var super duktig :D och det var nog den andra hästen Future som jessie gick med också :D <3

Sen gjorde vi iording hästarna, alltså Belinda o Freja och red ut. Jag skrittade och travade LITE på Belinda. Eftersom jag red på morgonen (halv åtta) och detta var halv 7 på kvällen så gör det inget alls.

Belinda skötte sig utmärkt verkligen!
Efter det kollade jag o jessie lite på när micka red klutten i paddocken där vi står och SHIT va bra hon rider! Klutten är verkligen super fin och micka rider GRYMT bra!
And you're so sweet from your head to your feet
Like big love, black love, white love, your love
Here we go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0