Glömde heeeeelt av..

shit :o glömde helt av bloggen idag :s så därför har den stått helt stilla.

Gick upp typ kvart över 9 nånting o bytte om o käka frukost. Sen åkte jag o sis till stallet och borstade hästarna o så, jessie gick bara promenad medans jag red barbacka. Travade lite och hon lyssnade gaaanska bra. Hon ville mest göra som hon själv ville ;)
Men är jätte nöjd med henne iaf :D

bebis <3

Imorgon blir det tävling på orust. Ska hoppa 70 o 80 cm. Gör lite tidsinställda så att det finns nåt o läsa under tiden :D <3


fick bli en bild på min tjocka o söta katt Picasso, ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Tjenare! Min blogg är en foto,häst och vardags blogg. Svara gärna på dagens fråga "Vet du vad schwung är? Inom dressyren?". Kram Johanna

2011-07-12 @ 11:05:52
URL: http://photohouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0