Du och jag, jag och du ~ vi.







Jag älskar dig, så otroligt mycket.
Det går inte att beskriva med ord vad du betyder för mig.
Du får mig alltid på bra humör och får mig alltid att le.

Tillsammans klarar vi ALLT.

Aldrig ska jag skiljas från dig, min älskade prinsessa.

Du är min ängel, min prinsessa mitt ALLT!

Jag gör allt för dig, jag skulle dö för dig. Det går inte att vara arg på dig. även om du gör något du inte får. Du är så sjukt j*vla underbar. Det går inte att förklara med ord hur mycket du betyder för mig.

Du är världens finaste ponny. Jag ska aldrig sälja dig. Om jag så ska tjäna ihop egna pengar för att kunna betala allt. Jag klarar inte av att se någon annan rida min prinsessa förutom mina vänner. Du är min.

Hade självklart vart roligt för någon annan ryttare att få ha henne men nej.... Mamma säger samma sak. Du betyder så GALET mycket för oss. Mamma har aldrig älskat en ponny på det sättet hon älskar Belinda.

Jag älskar henne mest i hela världen. Jag kommer aldrig kunna släppa taget om henne. Hon är ju min.. Min älskade prinsessa. Jag älskar dig för du är den du är, den bästa jag drömmer om dig varje natt. Hoppas att du förstår att jag gör allt för dig. jag ska älska dig och jag ska ta hand om dig till sista andetaget.


Fan du är min bästa vän, jag hittar inte ord ett stort tack till dig.

Jag litar på dig, så mycket som du hjälpt mig genom att bara finnas där.

Varje gång jag tittar på dig ler jag, varje gång jag tänker på dig ler jag. Du är fan allt.

Jag behöver dig vid min sida, jag behöver dig hos mig. Jag älskar dig.

Du är så speciell. Du gör ditt bästa och det blir så bra. Du kämpar för oss, jag kämpar för oss. Vi kämpar för oss. INte för att någon annan ska tycka att vi är bra utan att vi ska känna det själva. Fan vad duktiga vi var idag. Inte du och jag, VI <3

Jag klarar mig inte utan dig. Utan min allra allra bästa vän, det kommer alltid vara vi! du betyder så JÄVLA mycket. Jag mår bra med dig gumman.

Dom säger att änglar bara finns i himlen men vad gör du då här?

Silver Belinda, du är min allra bästa vän, du har den största delen av mitt hjärta och du betyder allt för mig.


du är det finaste jag vet, det finaste som finns.

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig. Du och jag det bästa som har hänt.


När alla andra svek var det du som stog kvar.

Du är stjärnan som föll från himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara en av miljoner.

Det är svårt att förklara när inte ord räcker till.

19/4 dagen det blir du och jag och jag fick allt jag fick allt jag någonsin kunnat önska

. Jag tror inte att någon förstår vad vi delar tillsammans. Jag älskar dig mest i hela världen.


Nu är vi ett älskling, tillsammans klarar vi allt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0