Dagens ridpass + haha...

Somnade igår kväll, när jag egentligen skulle blogga.. haha, iaf så ska jag skriva om dagens ridpass med Belinda nu.

Började med o skritta fram i 25 minuter och travade fram lite. Belinda lyssnade jätte fint verkligen :)
Gick sedan in i paddocken och jobbade henne i skritten. Gjorde mycket volter, serpentiner (stav xd) och halter o så för att få henne mjuk och få henne o lyssna.
Sen travade vi igång lite och efter det jobbade jag henne i traven också o gjorde i princip samma saker som i skritten  - volter, sepentiner (stav) och övergångar istället för halter. Hon kändes jätte fin och lyssnade på allt.

Sen frågade Jennifer om hon fick testa henne och så hoppade hon upp och sa att det kändes som att hålla i smör så mjuk o fin hon va. Hon tyckte också att belinda var jätte mysig :D
Jobbade henne lite till i traven och tog sedan lite galopp. Hon var jätte duktig och kändes jätte mjuk!
Skrittade av i 27 minuter för o vara exakt. Sen svampade vi av henne och tog in alla hennes grejer.


så galet fin.. och bara min.. ♥

Kommentarer
Postat av: felicia gränsmarker

snygg ponny :)

2011-07-22 @ 13:33:33
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: isabella

HEEJ! :D



Jo.. jag undrar en sak :)

JAg har en fråga på min blogg, om du skulle vilja svara på den? (HISS//DISS ang. min design!)



Tack på förhand iaf! <3 :)

2011-07-22 @ 14:45:26
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0