Dagen

Tjenare.

Inte  vart nån uppdatering  alls idag men ska iallafall berätta om min dag.

Gick upp runt 10 och käka frukost och bytte om. Sen åkte jag med pappa bort till stallet typ 11. Då var Jennifer redan där och gjorde iordning Dolly för hon skulle rida med Micka så jag tog in Belinda o gjorde iordning henne.
Skriver om hur det gick sen o jag o Jennifer var jätte duktiga ( ;) ) och satte upp staket på en hel långsida med träpinnar och tråd osv osv osv. Det gjorde vi av en anledning som jag skriver om sen ;)
Var iaf jag, jennifer, maria, lukas o future ;)


och jossan, tack så mycke. Gillar också bilden fast inte direkt min "glada" min xd xd xd

Kommentarer
Postat av: felicia gränsmarker

Riktigt fin bild Malin!

2011-07-22 @ 13:34:15
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0