Om min ponny är pigg?

Kan säga att idag gick det skit bra att rida på en GALET pigg ponny. Red runt lite på vägarna och på ängen med Jessica och Freja. Skrittade fram i 20 minuter och travade fram i typ 15 minuter utan att jobba henne då det bara var ett bus pass. Sen tog vi lite galopp på samma väg som vi travat och snacka om att den ponnyn e pigg asså !!!!
Kunde knappt hålla henne men gick bra ändå :D
Skrittade sedan till ängen och galopperade 2 gånger där och sedan travade jag av henne. Gick med henne som avskrittning i 25 minuter.

Är JÄTTE nöjd med henne verkligen!! :DD<3 Min prinsessa<3

Tänkte även köra denna men börjar imon :D

Dag 1 - Den vän jag tycker rider min häst bäst.
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Min första tävling.
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Den kända häst du helst skulle ha ägt.
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - En bild från varje årstid på mig och min häst.
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Ett ridläger jag har varit på
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0