hehe.. :D

Hehe förlåt att jag inte bloggat så mcyket men har varit myyycket i stallet o sen har jag vart med kompisar och så men i går var det iaf hoppträning och Belinda gick så fruktansvärt fint. Lyssnade på ALLT förutom en galopp volt i slutet av några hinder sdå det var väldigt svårt att forma henne, men fick några tips och sedan gick det kanon även med det.
Hon var som vanligt super duper pigg och hoppade som en kanonkula.
Nät jag rider på henne, hoppar henne eller bara står brevid henne så känner jag mig stolt. Jag vet inte varför men antagligen för att jag har världens finaste ponny. Jag älskar henne något otroligt mycket. Jag vill ALDRIG skiljas ifrån henne. Aldrig någonsin.. Men tyvärr blir jag också för lång, förhoppningsvis om 3-4 år :D

Åter till hoppningen, vi hoppade en bana som först var två vågor på typ 40 - 50 cm sen svänga en snabb vänster sväng och hoppa en till våg, göra en 3 dels volt och komma på en 75 cm hög oxer sen ut och galoppera sista delen av långsidan och kortsidan, hoppa 5:a som var 30 cm och 5:b som var typ 60 cm, sen rakt ner till kortsidan och göra en 3 dels volt igen och komma på alla 3 vågorna fast åt andra hållet. Efter det skule vi hoppa det som innan var en oxer som banperonalen (dvs mamma, jessie, My min kompis och några andra mammor) lagt ner till ett koppelräcke som vi hoppade, sen ner och gjorde det sista av volten och kom på ett rättuppstående hinder på typ 70 och sist en oxer på 60 cm. dom två sista fick jag ta om 3 gånger då jag inte var med riktigt XD

Jag är som sagt nöjd som 17 med min alldeles egna ponny.. Jag har inte ens fattat det själv.. <3




Världens finaste..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0