Gbg horse show

Tänkte skriva lite om vilka dagar jag ska på gbg horse show och som det ser ut nu kommer jag gå på:

Torsdag förmidda, showen å mässan
Fredag förmidda, showen å mässan
Lördag förmidda, mässan
Söndag eftermidda, ev. mässan

Egentligen skulle jag gå på torsdan och bara på mässan på fredag men sen ringde världens bästa Jeanette och sa att jag och mina 3 kompisar och jessie och hennes kompis får varsin gratis biljett till fredag förmidda :D :D :D :D :D :D :D :D
Så då blev det att gå på fredag också :D <3

Jag och My tänkte köpa biljetter till lördan då vi ville se gp-ponnyn men dom e lite dyra då vi skulle köpt dom av Mys kompis Jossan. Blir antagligen bara mässan på lördag alltså :D <3


11 drar jag till stallet och fixar allt för Belinda och kanske smörja, mamma kommer o hämtar oss i stallet, hem o byta om och sedan åka till Mikaels hästaffär :D

Hade tänkt att köpa : En grimma till Belinda, en present till My och kanske något fint träns :)



Vi hörs sedan :DD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0