Strax färdig.

Vaknat, duschat, klätt på mig, torkat håret o flätat det.

Sitter och äter frukost nu och skriver på min packlista. Är sjukt nervös verkligen.
Första tävlingen för i år.....

Ska be mamma filma med MIN kamera så kan jag pausa mitt i filmen och ta kort i filmen typ xd xd

Detta är min packlista än så länge..

Belinda

Sadel
Träns
Tyglar
Martingal
Schabrak
Sadelgjord
Stigbyglar
Stigläder
Benskydd
Ländtäcke
Fleece täcke
Transportskydd
Lädergrimma
Kedjegrimskaft


Malin

Hjälm
Väst
Stövlar
Ridbyxor
Ridstrumpor
Överdraxbyxor
Gummiskor
Tröja
Tjocktröja
Jacka

Sen lite utanför mig o Belinda eller vad man ska säga... xd

Blåa lådan (har lagt schabrak, martingal osv där i..)
Mapp (vaccinationspapper osv osv osv ;-) )
Mat (hö o hippo)
Manborste
Tofsar till svansen


Hoppas inte att jag glömt något nu, läser ni detta innan klockan 10 och ser att jag glömt ngt, SKRIV :D :D XD XD

Åker runt 10 o kommer väl hem vid 5 så ingen uppdatering :/ <3


Kommer ett litet litet inlägg sen o det måste ni kommentera ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummerlapp!! Du får inte lasta ut hästen i transporten utan den ens:O Fast det visste du säker redan :)

2011-04-25 @ 09:31:26
Postat av: Stephi E V I G. B L O G G. S E

Hoppas det gick bra :)

2011-04-25 @ 20:40:04
URL: http://evig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0