Mot stenung!

shoo på er, sitter i soffan nu med datan i knät och ska snart packa väskan. Hoppas att jag kan åka med pappa o att han kan släppa mig vid skolan så att jag slipper åka bussen..... När pappa kör mig till skolan måste han släppa mig vid min skola så jag kan ta bussen därifrån och åka till stenung ;-)
Vet inte varför men känns bäst så :D

Idag ska Belinda nog bara skrittas ut eftersom hon får nya skor idag. Imorgon blir det ingen träning :( :( :( :( och ingen tävling på söndag blir det heller då man måste vara medlem där :(


Jag sa aldrig att jag var normal XD

Dagens outfit idag blir

Linne från Cubus
Leggings från Gina
Tröja (typ tjocktröja) från Cubus


Hinner inte ta bilder på det men det kanske kommer upp sen när jag kommit hem från skolan om jag inte är död då. Ska ha hemkunskap, jobba med eget typ och sist Tyska. BLÄÄÄ på allt. Eller hemkunskap kan vara roligt ibland. Sen att jag var sjuk förra gången och inte va med på tyskan gör ju allting bättre... Har en läxa som jag inte kan ETT SKIT om.. Men får säga det till min lärare så kanske han förtstår. Man kan ju hoppas . . . . . . . . . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0