Jag blir gaaaalen D:

Min laddare till skoldatan funkar inte så den är helt död D: blir seriöst GALEN på den ! ! ! ! Sitter med min andra bärbara stora i knät istället, funkar det med ^^^


Helgen har varit underbar, helt jäkla underbar!

Igår dampade hon som sagt lite när jag red, BUSUNGE ^^
sen på kvällen hoppade jag o bonnie stutsmatta och det var AS kallt om fötterna verkligen D:

Imorse så åkte vi till stallet typ 20 över 10 och mockade o tog in Belinda o började borsta o sadla o så. Sen skrittade jag fram, travade lite o jobbade henne mycket i traven. Gick sjukt jävla bra verkligen. Sen hoppade bonnie upp och travade lite o det gick också super bra :D Sen skrittade vi av o tog in henne i boxen och fixade allting förutom o mocka som vi som sagt redan gjort ^^

Mamma kom o hämtade oss o vi bytte om snabbt som fan och hoppade lite mer på stutsmattan ^^ Sen åkte Bonnie hem o jag bytte om till andra kläder igen o så åkte vi till ica o köpte en blomma o sen åkte vi till min farmor o mamma lämnade oss där o så va vi lite med henne å så.  Riktigt länge sen faktiskt <3

efter det så åkte vi till stallet och tog in hästarna som stog ute utan täcke o bara gotta sig :') Sen åkte vi hem o nu sitter jag här o lyssnar på grym musik :) <3

 

Helgen har som sagt varit underbar :) <3 Älskar dig otroligt mycket bonnie, hoppas att du vet det.

 


Det är svårt att förklara när ord inte räcker till.
När jag är ledsen tänker jag tillbaka på 19/4 då det blev vi.
Då jag fick allt jag någonsin kunnat önska.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ J*VLA IN I H*LVETES MYCKET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0