Jag älskar dig - mest i hela världen

Silver Belinda.

Min prinsessa, min ängel, mitt allt.
Du är helt j*kla underbar. 25/2 2010 såg jag dig första gången,
jag visste inte vad jag skulle säga.
Mitt i stallgången stog hon. Det finaste jag vet. När vi kom stog du och halv sov,
och när du hörde någon komma in i stallet vaknade du och du tittade på mig
med dina stora, fina, bruna ögon. Jag höll på att dö så fin du var.
Vi visste redan innan, när vi läste annonsen att du inte gillade när man kom
med sadeln och täckena. Vi borstade, sadlade och tränsade henne och så hoppde jag
upp ute i paddocken som var täckt med snö, fanns bara ett spår runt fyrkanten, snett igenom
och någon volt. Direkt när jag hoppade upp visste ja det. Det här är min ponny.
Mamma såg helt mållös ut och jag antar att jag också såg sån ut. Fast lycklig på samma gång.
När jag hade ridit färdigt tog vi in dig i stallet och fixade dig.
Jeanette jobbar på horse show så vi träffades där o jeanette kom med mammas termobyxor
som hon glömde i deras stall.
Jag och mamma visste att Belinda skulle bli min ponny. Vi köpte massa c-ponny grejer och jag
gick runt med värsta smajlet från öra till öra. Vi bestämde oss redan den dagen.
19/4 2010 - dagen då jag fick dej och blev världens lyckligaste.
Du betyder så jäkla mycket. Jag älskar dig något OTROLIGT jäkla mycket.

JAG ÄLSKAR DIG SILVER BELINDA


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fin blogg!!;)

2011-05-01 @ 13:30:31
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0