Hoppträningen

Träningen börja 5 vi va där 10 över 4 och Jessie o mami började bygga fram hindrena medans jag skrittade fram prinsessan. Sen skrittade jag henne lite på en volt o jobbade henne och jessie hjälpte mig mycke. Hon tjatade mycke om att jag ska trampa ner hälarna, upp med blicken, still med händerna, driva mycke me sätet o ner med händerna lite. Älskar när folk tjatar ;-) Nej inget illa menat så utan det är skit bra när hon tjatar mycke och hjälper mig så att det går bättre o bättre. Min syster är B-Ä-S-T :D <3 Älskar dig <3

Sen tog jag lite trav o galopp o det gick lika bra då med :D :D :D :D :D Efter det hoppade vi lite små cavaletti och höjde o höjde o sen hoppade lite banor o så. Gick as bra :D Jessie filmade en seriös film och en lite oseriös film XD
Båda kommer upp imon eller i helgen :)

Hoppträningen gick som sagt bäääääääääääääääääst i heeeeeeeeela vääääääääääärlden :D :D :D :D :D :D <33


en söt liten bild som bonnie tog i söndags då det var AS fint väder o hästarna fick gå nakna o gotta sig ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0