grymt..

Förlåt för dålig update, vet inte varför. Har verkligen inte orkat..

Igår red jag i en av sommar hagarna och Bonnie va med och satte upp några hinder av typ pinnar som vi hoppade. Gick AS bra o hon var super duper fin! Snacka om att hon gillar att hoppa, busfia ♥

Sen åkte ja o bonnie hem till henne och jag nana över. Grym kväll verkligen, love u <3

Vaknade vid typ halv 10 och gick å åt frukost och sen satte vi oss med datorena.
Skrattade as mycket när Elvis ( bonnies lillebror ) som är typ några månader bajsade på hennes golv ^^ HAHA, jag dog bara lite där va XD <3


Mamma hämtade mig o så åkte vi hem o bytte om o så, drog till stallet och jag red.

Red runt lite på vägarna och det gick SKIT bra!!!!!!!!!!! Hon var hur duktig som helst och super duper bra! Hon gillar inte att rida ensam, utan Freja, men nu börjar hon blir riktigt duktig med det och bryr sig knappt om att hon e ensam <3



Det var fredag och lördag.

*NU är det HELA påsklovet kvar :D :D* någon som ska gö ngt roligt? :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0