GODMORGON :D

Är på skit bra humör idag, dagen kommer bli lyckad ;-)

Nu är jag iaf vaken och har klätt på mig o fixat mig o håret :) Ska bara käka lite frukost och sen är jag redo för skolan. Idag blir det först slöjd sen matte, svenska och sist so. BLÄHÄ.. Jobbar med världreligonerna i so:n. Inte kul, inte kul asså. :( Men men. Allt måste man tydligen kunna så då är det bara o lära sig ;-)

Sen ska jag till stallet o rida på min underbara prinsessa :D
Galopperade som sagt rätt mycket igår - det behövde hon -  och ska bara skritta och trava idag. Jobbar henne lite i traven och mycket i skritten så att hon blir mjuk o fin :)

Imorgon blir det hoppträning i ridhus - SKIT KUL :D :D :D
Fast först stenungskolan då men det är helt okej. Tror inte vi har någon läxa i tyskan och sen har vi ingen matte läxa heller tror jag, våran lärare gav oss ingen. Man kan alltid hoppas (AA)
Har bara några engelska glosor som jag ska kunna tills på torsdag, rätt enkla faktiskt :D :D


hoppas att hon inte blir helt galen imon och bara drar som hon gjorde igår...............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0