GODMORGON :D

Nyvaken o svintrött men sätter miig o bloggar endå. hehe....


Ska snart byta om o äta frukost o sen ska jag åka med pappa till min skola o sen ta bussen ner till stenung med Bonnie :)
Ska ha hemkunskap första lektionen och sedan jobba matte/svenska o sist tyska...
Slutar tyskan 14:10 så kommer hem typ 15.00 o då är det att byta omm snabbt o se om pappa e hemma så att han kan köra mig till stallet eller om min syster kan komma o hämta mig med moppen. (freja ska skos så då är hon där tidigare) När jag kommer till stallet ska jag mocka o sen ta in henne o borsta, sadla, tränsa, lägga på täcke o slänga på tranpsport skydd sen bär det av till Carinas paddock. Träningen börjar 17:00 men ska vara där lite tidigare!

Så ser min dag ut, vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: emma

Jag ska hoppträna :D

2011-04-27 @ 07:31:09
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0