Gårdagens ridpass + Dagens

Gårdagens ridpass:

Red tlll Gropen ensam och det gick erkligen sjukt bra! Hon lyssnade skit bra och var as duktig! Gjorde mycket tempoväxlingar för att få henne att lyssna och gjorde skänkelvikningar och det fixade hon super bra!
Galopperade en hel del för att få upp hennes kondition och så att hon inte är 8956298348249652 gånger piggare imon, då det är hoppträning :D  red i ca 1 timme o 20 minuter i solskenet :d
Är iaf skit nöjd.

btw, har jag nämnt att igår hade jag haft Belinda i 1 helt jäkla år!!!!! <3 <3 <3 <3

Dagens ridpass  :

Red runt lite på vägarna medans Bonnie gick med, travade lite på ängen och hon lyssnade suoer duper bra! Jobbade henne också pytte lite i skritten, behövdes ingenting för att få henne o lyssna. love it <3
Sen hoppade bonnie upp o travade lite o sen skrittade hon av i 20 minuter.


Snart blir det en träning för syrrans tränare Carina så att hon börjar lyssna på mig, behöver också göra lite lednadsövningar då hon inte har någon respekt för mig typ "// <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0