Dagens träning

Åkte till stallet direkt när jag bytt om o ätit, tog in henne, borstade, sadlade, tränsade, lastade o sen drog vi till Carinas fina gård o lastade ur o så. Skrittade fram medans mamma pratade med Carina.

Sen när jag skulle trava fram så hjälpte Carina mig o sa att jag skulle göra halt sen trycka med skänklarna sen "sparka" (nej inte sparka som på sparka sättet utan skänkla lite hårdare typ 1 halv ponnybank. 1 HALV) och lyssnar hon inte då så ska jag ta till spöt på rompan :) Gick super bra, gjorde det i galoppen också o det gick super bra :D :D :D
Sen började vi hoppa lite smått o det gick as bra.
Hoppade mer o lite högre och det gick SKIT BRA :D <3

Hon var verkligen AS fin!!!!!!!!!!!!!!!



Ska ladda kameran som dog o sen lägga in filmerna o bilder, dom kommer nog imon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0