Dagens outfit

Godmorgon godmorgon, sovit gott? Det har jag verkligen gjort! Hade gärna sovit några timmar till men nu väntar ju den underbara skolan.... jätte underbar.. nää men den är faktiskt ganska okej nu. Idag kommer nog bli en bra o kort dag, eller hur Bonnie? ;-)

Sen efter skolan så hänger bonnie med hem o så åker vi till stallet o kanske rider. Jessie ska åka till göteborg halv 6 ikväll så vi får se vad vi hinner :) Annars får hon vila o bara ta det lugnt :) <3
Imorgon ska jag typ inte göra nånting mer än att rida. Bonnie nanar över såklart ända till söndag. Kommer bli en super bra helg, det känner jag på mig :D <3

tog inga bilder på dagens outfit idag och orkar verkligen inte..... ;-)

Linne - cubus
Byxor - ?
Tröja - H&M
Strumpor - ??

ehe, aa det var typ min outfit. Kommer absolut inte ihåg var jag köpte byxorna men men.. :)



hörs sen, puss <3

Kommentarer
Postat av: Bunyawee

JAPPP (Y) <3333333333

2011-04-08 @ 12:19:06
URL: http://hoppryttaarnaa.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Tänkte bara kika in och önska dig en toppenlördag, ska du hitta på någonting speciellt? :)

Fin blogg förresten!

2011-04-09 @ 01:06:15
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Tänkte bara kika in och önska dig en toppenlördag, ska du hitta på någonting speciellt? :)

Fin blogg förresten!

2011-04-09 @ 01:10:50
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0