bra uppdatering

haha, jätte bra uppdatering ja ;-)

ska försöka uppdatera mycket mycket mer, lovar <3


i onsdags så fick Belinda nya skor o jessie hade redan fixat allting åt henne så jag, mamma o jessie åkte till den hästen mamma rider o så red jag lite. Hon var verkligen ur söt och jätte mysig o rida ♥ ochi förrgår alltså torsdags så var jag som vanligt först i skolan o sen åkte ja till stallet o skrittade ut barbacka  på henne med täcke då men, och vi var värsta rosa teamet ;-)

belinda hade :

rosa lindor
rosa fleecetäcke
rosa regntäcke

och jag hade :

rosa typ pannband
rosa ridstrumpor ^^

haha hade kunnat ha rosa luva och rosa ludd också så hade vi vart ännu mer rosa ^^


Igår så va ja i skolan sen drog ja o bonnie hem till mig o åkte till stallet. Mamma hade redan fixat allt så det var bara o rida, vi hade SKIT bråttom för jessie skulle vara i std o hämta sina kompisar klockan 5 men vi hann.
Skrittade fram först och sen travade jag fram henne o jobbade henne ltie, gjorde också lite tempoväxlingar som gick riktigt bra. Sen tog hon bettet o trava iväg åt fel håll. Då gick det mindre bra. Vet inte varför hon gjorde det men Freja va ju inte med så kan ha berott på det. Sen bytte vi och bonnie hoppade upp o red lite. När hon hade travat en sträcka så skulle vi korta lädrena lite och precis när jag skulle gå till andra sidan så trampar belinda på min fot och gör så att jag ramla och slog i höften o skrapa upp händerna :(
Så stog hon o dampa lite o sen fortsatte vi som vanligt igen, knäpp ponny jag har alltså ^^ Men världen bäst, helt klart ! <3

Alla är vi lite udda ibland :) <3



idag ska hon skrittas och travas ut, bara ta det lugnt. imon blir det.. ehe, ingen aning faktiskt :) <3

men vi hörs sen, puss <3


jag älskar dig så sjukt mycket. Vi ska vara dom som klarar allt tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0