ang filmen.

Satt o typ en halvtimme o fixade med filmen o sen dampar HELA programmet o det stängs av.... Men jag ska fixa det även om programmet inte vill. ;-) I'm gonna make it ;-)


Idag är det bajs skolan igen x'd Nej men aa, skolan idag. Ska typ sitta i 2 timmar o lyssna på när elever från skolan sjunger o så..... JIPPIE, guuuud vad kul ! nooooot x''''d
Sen efter skolan ska jag hem o äta o så. Sen drar jag till stallet och rider ut på min prinsessa. Ska bara skritta och trava efter hoppträningen :)

Till helgen tänkte jag ta o gö en rundvandring i stallet, alltså att jag filmar o visar vart alla hästar står osv osv osv :)


vi hörs snart, MED FILMEN :D


älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0