dag 1

yes, ska göra en sånhär sak!

Dag 1 ♥ - En bild på mig själv + 10 fakta.

Dag 2 ♥ - Något jag tipsar om

Dag 3 ♥ - Det här åt jag idag

Dag 4 ♥ - Mina syskon

Dag 5 ♥ - Min kärlek

Dag 6 ♥ - Min dag i detalj

Dag 7 ♥ - Mina bästa vänner

Dag 8 ♥ - Mina passioner

Dag 9 ♥ - En perfekt helg för mig

Dag 10 ♥ - Det här hade jag på mig idag

Dag 11 ♥ - Min skola

Dag 12 ♥ - I min väska

Dag 13 ♥ - Något jag alltid har på mig

Dag 14 ♥ - Vad jag blir riktigt glad av

Dag 15 ♥ - Mina drömmar

Dag 16 ♥ - Fula ovanor

Dag 17 ♥ - Min bästa resa hitills

Dag 18 ♥ - Min bästa födelsedag

Dag 19 ♥ - Något jag saknar

Dag 20 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl

Dag 21 ♥ - Min önskelista

Dag 22 ♥ - Det här upprör mig

Dag 23 ♥ - Något jag önskar att jag gjorde mer

Dag 24 ♥ - Det här får mig att gråta

Dag 25 ♥ - Hur mitt största intresse kom till

Dag 26 ♥ - Mina rädslor

Dag 27 ♥ - Min favoritplats

Dag 28 ♥ - Jag & spöken

Dag 29 ♥ - Mina ambitioner

Dag 30 ♥ -Om jag blev tvungen att byta utseende med någon

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 1 ♥ - En bild på mig själv + 10 fakta.




1. jag hatar småkryp :s

2. jag kan inte sova om det är minsta lilla smula i sängen..

3. min häst är allt för mig

4. jag ääälskar clementiner ;3

5. får värsta blogglusten ena dan och sen andra är den helt borta

6. gillar inte falska personer

7. gillar heller inte dryga människor!

8.  jag äääääälskar att åka buss

9. music is my drug ♥

10. jag tycker fanny är bääääst



 


Kommentarer
Postat av: Fanny - Idjuterna

Du är bäst gumman :*

2012-01-10 @ 17:11:29
URL: http://idjuterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0