Den kända häst du helst skulle ha ägt.

Självklart blir det en av Rolf-Göran Bengtssons hästar då dom är så sjukt fina!

Men den som jag tycker är finast är helt klart Kiara la Silla!!


Den är otroligt fin med en super hoppteknik och ja, helt perfekt :) Precis som Belinda :P








Dag 1 - Den vän jag tycker rider min häst bäst.
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Min första tävling.
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg

Dag 7 - Den kända häst du helst skulle ha ägt.
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - En bild från varje årstid på mig och min häst.
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Ett ridläger jag har varit på
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över.

Kommentarer
Postat av: molly

den är asa asa asa fin!!!!



kramzzz

2011-03-02 @ 06:57:56
Postat av: den vandrande

hopptekniken vet jag väl inte om jag gillar men fin häst iaaf,, mera bilder på dig och på din häst!!!!!

2011-03-02 @ 06:59:37
URL: http://http://hastar.blogg.se/
Postat av: zara

Ja den hade inte varit fel att ha !!

2011-03-02 @ 06:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0