sheeeit

Shit, vaknade halv sju idag.. Eller jag väckte bonnie då ;-)

Iaf så drar vi te gbg idag, jag mamma bonnie o syrran. Kollar på när pollarna hoppar höööögt ;-) XD
Och självklart köpa massa grejer till Belinda. Jeanette som hade henne innan jobbar där så antagligen blir det att hälsa på dom med såklart :D

Imon är det exakt 1 årsen vi provred världens finaste ponny  - Min ponny.<3

Silver Belinda.

Snart har jag haft digi ett helt jävla underbart år. Världens sötaste, gulligaste, finaste, piggaste, vackraste och underbaraste ponny. Jag kan fortfarande inte tro att du är min ingen i hela världen kan ta dig ifrån mig.
När mamma sa att hon är din nu. Jag höll på att spricka. Av glädje.
Jag sa till mamma när du inte gick igenom besiktningen första gången. Det är hon eller ingen.
Och det blev hon. Min alldeles egna lilla drömponny.
Att rida, att skritta, att trava, att galoppera att HOPPA. Det känns magiskt alltihop.
För du är andras dröm och min verklighet. Min helt egna ponny.
Jag vill aldrig skiljas ifrån dig. Tyvärr vet jag att det kommer en dag då jag e för lång. Men då hoppas jag att Tindra är tillräckligt stor för att dom ska köpa tillbaka henne.

3 små ord med 1 stor betydelse..

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0