:p

Bloggade inte igår, var inte på blogghumör helt enkelt!

Men idag så ska det bli bra uppdatering :D
Även om det är skola så finns det ju raster ;)

Iaf så ska pappa köra mig till skolan idag, har iiiiiingen lust att gå upp till bussen i detta vädret med tanke på att vi inte har en busskur. Gå upp till bussen när det är kallt, regnar och blåser = Malin fryser, är blöt och håret ser ut som skit.
Därför har man en pappa (Y) nej men , han är snäll o kör mig iaf!

Belinda vilade igår och idag ska jag nog bara skritta ut en sväng, ska med Maria på löshoppning tror jag :)
Inna det är det ju skolan.. Är en riktig chill dag idag, vilket är skönt ibland. Eget arbete i 2 timmar på morgonen, sen läs grej och sen sv o no!

men nu ska jag äta så vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0