ilu.

Bonnie, vart ska jag börja?
tar det från början hel enkelt..
Du kom till min klass i 5:an
och vi blev snabbt kompisar
sen fortsatte det och vi blev
bara bättre och bättre kompisar.
Vi bråkade men redan dagen
efter sa vi förlåt och var bästa
vänner igen. Ridlägret var bäst
när du var med.
Nästa år hoppas jag att vi
åker på samma ridläger igen
och har önnu roligare!
Men efter ridlägret
flyttade du, 5 timmar bort
och jag grät hela kvällen
eftersom att jag visste att jag inte
skulle få träffa dig på länge
bara ibland när du kom med din familj.
bara tanken av att du har flyttat får mig
att må dåligt. För jag behöver dig här!
jag behöver dig, du är speciell
mitt allt min bästa vän.
Jag klarar mig inte utan dig!
Jag älskar dig mer än
någon annan. Du är helt underbar.
och jag ångrar inte en sekund med dig!
Du finns alltid för mig där och det är
tack vare dig allt oftast löser sig.
Nu går vi på olika skolor, bor på olika
ställen. Båda har nya vänner men jag lovar
att jag alltid kommer hålla mig fast vid dig
varesig du vill eller inte!
När man tänker på
att du och jag föddes
på samma jord,
så är syskonkärlek
ett patetiskt litet ord.
Att beskriva dig är
att slösa på energi,
då kommer jag från
denna dator aldrig att bli fri.
Du betyder så mycket för mig,
jag kommer aldrig
släppa taget om dig.
Det är du och jag för alltid,
både i framtiden och dåtid.
För vi ska finnas
där för varandra,
tills det sista andetaget.

kommer aldrig släppa en vän som du!
Utan dig ler jag inte lika mycket på dagarna
utan dig gråter jag lite mer när jag väl gråter.
Utan dig är jag inte samma jag.
Kom tillbaka snälla, jag klarar inte mer utan dig!
Utan dig är det svårt
Utan dig finns många frågor fortfarande
kvar utan svar
Med dig blir allt mycket lättare
Vår vänskap är äkta och värdefull
Du ger mig den trygghet jag behöver
Du ger mig det hopp jag vill ha
Du skapar den tro som jag ibland sankar
Din vänskap är värdefull
Det finns en person
i mitt liv,
som är helt underbar, hon bara finns där
och det är jättebra, hon är min
allra bästa vän, hon är den enda
som känner mej, hon vet vad
hon ska säga
när jag är ledsen, hon är bara bäst
hon är ett stort ljus i mitt liv

Du finns där i min närhetlåter mig
få bara vara.
Du ställer inga onödiga frågor
Du låter mig  få finnas till
Vi behöver inte alltid prata
din förståelse finns  ändå där för mig
Låter mig få bara vara och ger mig
en kram när jag vill
Du är vännen som
jag inte kan beskriva
med ord,
då skulle jag
aldrig komma
bort från denna jord.

Du får mej att le du får mej att skratta
ingen är som du jag önskar jag kan
va hos dig nu även om du får
mej att gråta eller fälla en tår
men även vet jag att vi är två
även om vi går genom eld eller vatten
kommer vi alltid va två
jag älskar dig


Med andra ord :

Bonnie jag älskar dig.


Så sjukt j*vla fin är du vännen, älskar dig sjukt!

Kommentarer
Postat av: BONNIIIE <3

jag älskar dig otroligt mycket Malin Andersson <3 ! haha ; med andra ord :p <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-11-08 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0