Dagens ridpass onsdag + tisdag

inte skrivit dagens ridpass på hela denna veckan så här kommer det :D

Tisdag: I tisdags fick hon vila då jag skulle till skolan på såkallat "ucklumskolanskväll" där man kan köpa fika, gå tipspromenad osv osv osv osv ... Tråkigt men det räknas tydligen som skolk? Eller aa min kompis sa det iaf XD


Onsdag: Det blåste som faaaaaaaaaaaaaaaan igår så jag red runt lite på vägarna och travade o galopperade på ängen. Hon var SJUKT fin och lyssnade super på bettet, Med tanke på att ajg inte brukar rida på vanligt tre delat så är jag jätte nöjd. Travade först en bit på en grusväg och försökte få till några skänkelvikningar. Dom satt som en smäck. Super fina blev dom och jag kände på mig att hon var nöjd själv. Blev lite pigg bara när vi skulle trava "hemåt" (vägen går hemåt typ x''d) men som sagt rider jag nästan inte med det bettet. Sen blev det lite travarbete på ängen också och hon gick så gaaaaaalet fint. Behövde knappt ta i tyglarna för att hon skullle gå i form. love love love när ponnyn går så här när man rider <3 <3 <3 <3

Tog som sagt lite galopp också och hon var inte ens stark (som hon brukar vara när jag rider på pelham eller på pessoa) och lyssnade underbart fint. Jag är SJUKT jävla nöjd med henne. Min prinsessa <3


U t a n   d i g   v o r e   j a g   b a r a   e n   a v   m i l j o n e r .  J a g   ä l s k a r   d i g   S J U K T   < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0