:D

Ska försöka börja blogga lite nu, kommer framför allt skriva om dagens ridpass, träningar och tävlingar :D

Igår var jag på Valsäng ryttarförening ute på tjörn och hoppade en L:D+5

Det gick så J*VLA bra! Hon var über fin på fram hoppningen och fram ridningen! Lyssnade på allt o aa var bäst helt enkelt ;D Hoppade ett räcke på 80 och en oxer på 75 (frambommen) och 80 (bakbommen)

Väl inne på banan red jag på som tusan och hon hoppade skit fint, fram till hinder nummer 7 som var sista i grunden och jag slutade rida så då stannade hon, BARA mitt fel. Men är SJUKT nöjd :D Här kommer bilderna :D


foto: Moalinn

Resten är fotade av mamma (mamma filma och jag pausade i filmen och tog kort :D)

Så J*VLA fin!!!!!!!!!


BÄST va ordet <3





heheheheh ;D

Är SJUKT nöjd! Nästa tävling blir 5/6 på tjörn, tjörnhoppet. Hoppar L:D+5 och L:C :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0