Vaaaaaaaaaaaaaaken

Japp nu e Malin vaken och taggad för skolan!!!!!!!!! :D

N O T ! ! ! ! !

Är sjukt trött och vill bara lägga mig och dö i sängen.. BLÄÄÄHÄÄ!


Idag i skolan ska jag iaf ha slöjd, so och matte tror jag och slutar 14:35 och då ska jag hem och antagligen till stallet och fixa allt för Belinda. Känns skönt att äntligen kunna vara där och ha ngt att göra.
Självklart kan jag alltid vara där och pussa men inte så..
Känns iaf riktigt skönt. !


Dagen är rätt tom faktiskt.. Ska bara va i skolan & i stallet. Och dagarna lär bli tomma i tyyp 2 veckor framåt eftersom jag inte får rida på 2 HELA veckor. Fattar ni? J A G   D Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö R  ! !  ! ! ! ! ! !


Fast som tur är har jag ju Emma, min systers kompis som rider Belinda så gott som varje dag och håller igång henne. Så när min arm är HELT bra det vill säga om 4-5 veckor ( @ @ @ @ @ @ @) så behöver jag inte tänka på att
hon inte e igång utan det är bara o hoppa upp och rida ungefär som vanligt och lagom till tävlingssäsongen drar igång ;-)

När jag läser själs vad jag just skrivit ser det väldigt rörigt ut men jag får iaf ABSOLUT inte rida på två veckor och sen efter 2 veckor får jag typ skritta i en vecka eller något och sen får jag känna hur det känns men kommer nog inte kunna hoppa på 4-5 veckor............. HATE IT..



oooops, ska vara färdig om 25 minuter,

see ya ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0