shooo

Börjar med o säga tack för alla snälla kommentarer jag får. Dom värmer länge :') Sen svar till anonym om jag kan filma nästa hoppträning och självklart fixar jag det :D Blir kanske också lite mararbete nästa vecka, då ska jag be mamma filma så jag kan slänga upp här ;-)


Nu är jag iaf vaken. Natten har varit katastrof. Vaknade typ 20 i fyra, kvart över fyra, 20 i fem, 10 i 6 och halv sju.
K-A-T-A-S-T-R-O-F. Sen att jag har haft feber hela natten är ju jätte bra! :D *NOOOOOOOOOOOOOOT*
Så ingen skola för mig idag.. -.-
Att vaa sjuk är nog det värsta som finns. blääääääh.

Men Belinda MÅSTE ridas idag, dagen efter hoppträningen. Ska bara ut o busa lite i skogen typ så att hon får röra sig lite bara. Imorgon ska jag rida lite dressyr i "gropen" och arbeta henne i trav och framför allt galopp. Igår gick hon så sjukt fint i galoppen. Precis så ska hon gå, underbara ponny ♥

Ska se om jag kan rita upp banan vi hade igår.. hehe kommer se skit ut men spela roll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0