Outfit :D

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag :D :D

Jag är iaf vaken nu och sitter och väntar på att tiden ska gå fortare.. Tänkte ta dagens stalloutfit sen även om jag inte ska till stallet nu, snarare om ett par timmar så tar jag på mig allt jag ska ha på mig o fotar :)

Och så här ser jag ut just nu, nyvaken och super trött.....



Vacker man kan va ^^


T-shirt - Gina
Mjukisbyxor - Lindex
Strumpor - gbg, mässan


Just det, kameran åker ju med idag så jag hoppas att mamma vill ta lite kort på mig och Belinda! Om inte - får ni bilder på henne ändå, inte när jag rider men innan och efter jag rider. Men min mamma är så snäll så jag tror nog hon hjälper mig. Lite svårt att ta kort framifrån när jag rider  x))

Rider väl i 35 - 45 minuter. Bara skritt än så länge. För er som fattat det som att jag bara ska skritta Belinda nu fram tills jag får trava och sen bara trava tills jag får galoppera har fattat helt fel. Självklart kan inte Belinda, som är en super duper mega pigg ponny bara skrittas en halvtimme - 40 minuter i en vecka ungefär utan Hon som rider nu, Emma kommer såklart skritta, trava och galoppera på Belinda när hon kan och vill rida. Så det är så det ser ut nu med Belindas "träning" :)





Nu ska jag byta om till ridkläder och ta på mig stövlarna så att ni får en stall outfit. Kommer ha hjälmen på mig också men orkar inte packa upp den ur allt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0