JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

INGEN är lyckligare än jag just nu!

ni kanske tycker det är en liten sak men för mig är två veckor utan ridning och stallet som plåååågeri...!

Kommer få rida Belinda på lördag och söndag, ska vara SÅ J*********VLA försiktig med armen och låta den läka helt men det måste ändå gå snabbt x)

RIDA ! RIDA !RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA ! RIDA !RIDA !

Älskar min ponny mest i hela världen verkligen , Min och ingen annans prinsessa, <3


Favorit bilden helt klart när my fotade mig o prinsessan

l
l
l
V





Ny bakgrundsbild  O F C  !! ! ! ! !<3

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Nej jag glömde bara skriva henne :'''O xD

2011-03-14 @ 21:19:03
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0