Huvudvärk...

Fyfan vad ont i huvet jag har asså. Tror jag dör snart.


Och ingenting blir bättre av att alla i klassen springer runt och skriker 24/7....
Tänk om våran klass hade varit som Ekenäs. Då hade jag nog inte haft ont i huvvet dag ut o dag in och hata att gå till skolan. Usch.


Iaf så har vi rast nu och alla sitter och spelar på datorerna. Då är det lugnt.



Blir antagligen inget stallet idag heller. Kommer nog bara åka dit och pussa på henne. Det är sjukt hur tråkigt det är att inte åka dit och rida, hoppträna, tävla och bara stå och mysa hur länge som heeeeeeelst.. :(

Två veckor till sedan kommer mamma att gå med mig när jag rider så att jag vet vad som gör ont å och vad som inte gör ont. Men det är för mitt eget bästa, om jag ramlar av henne eller ramlar på isen så kan armen brytas och då kommer det ta sjukt lång tid att läka.




Underbar e va du e, <3


Just det, jag har "beställt" ett par örhängen som Emily på ekenäs pärlar. Det är typ Mario svampar, as söta :')

Ja det var typ allt.. Kommer mer uppdatering sen när jag kommit hem och ska plugga röven av mig............






puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0