heeeeemma :D

Japp nu är jag hemma från skolan och är super duper mega mega trött D:

Ska snart byta om och äta sen bär det av mot stallet :) Vet inte om papi mockat o bytt vatten men annars får jag fixa det + mat o hö. Tar bara en liten promenix sen så att jag är hemma 20 i 5. Sen ska jag bara byta om och åka ner till std o deras ridklubb o ha provet på grön kort kursen :O Är sjukt nervös, tänk om jag får typ ALLA fel?!

Eller okej, nej sååååå dålig är jag nog inte men... Hoppas iaf att jag klarar det och får mitt förbannade gröna kort ;-)

IMORGON HAR JAG STUDIIIIEEEEDAAAAAG :DDDDDDDDDDDDD


GRYMT var ordet :D <3


kommer mer uppdatering snart om vad som händer på onsdag, 1 maj o 24 april ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0