Dumma kamera..

Dumma kamera.. Eller nej rättare sagt dumma batterier.

Så fort jag och Elin kom ut och skulle fota så "sa" kameran att det
var dåligt batteri.. Iaf så blev det några på Rask men dom kommer ikväll.

Sitter iaf nu i sängen brevid elin som också bloggar, hon fixade en blogg idag
så nu tycker jag att ni borde kolla den ;-)

http://amlihhh.blogg.se

Denna lördan och söndan har varit bäst. Vi har skrattat hela tiden och
haft sjukt kul. Detta måste göras om. Ett stooooooooooooooooooort
 MÅ
STE  !

Kanske hänger med henne hem efter stenung på onsdag, man kan ju
alltid hoppas (AA)


digga bilden asså ;-) Älskar dig Elin ♥


Imorgon är det skola = BLÄÄÄÄ..............
Fast halv 1 hämtar mamma mig och vi åker ner till gbg,
till sjukhuset eftersom dom ska kolla hur min arm :(
Hoppas att det ser mucho bättre ut så att jag kan börja rida snart
igen.

Saknat det som f***********************************n verkligen..
Att bara stå och pussa på min prinsessa, det är det bästa som finns.
Och att rida henne. Det känns som att sväva.

Älskar henne så otroligt mycket <3


'hetingar'

Jag tycker faktiskt att ni borde bli bättre på att kommentera o så..

Men vi hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0